♫ Penjejak 308 ♫

Tuesday, May 3, 2011

| GUA MEMANG JAMBU, LU APA KISAH |

yaww stoners..

entri separa pendek..

carutan nie aku tujukan pada cik askarr pink.. terime kaseh sudi bagi bende jambu nie kat aku~
_____________________________________________________

ADESSS *kene jawab soalan daa.. =.=''

soalan biologi cik askarr pink :

KATAK ADE BERAPA KAKI ?

jawapan budak biologi :

KATAK IALAH SEJENIS AMPHIBIA DARI PHYLUM CHORDATA, CLASS AMPHIMBIA & ORDER ANURA. IA MEMPUNYAI 2 KAKI DEPAN DAN 2 KAKI BELAKANG. JADI LU PIKIR LAH SENDIRI DYE ADE BERAPE KAKI.. HAHA~ |^___^|


280 unique visitor + 75 follower + 648 pageviews + 1 award = 4 hari berblogging

Alhamdulillah, thanx sume~ |^___^|

11 comments:

SitiZulaikha :) said...

wakakakakakaa.. dua kaki kat depan dua kaki kat belakang= empat laa kaki dy ehh? takde tangan??

fuhh.. bia betoll baru 4 hari blogging?? terer nyaaa.. haha. btw, sorry ahh award kaler pink -.-
dah lama buat tu.. ingatkan pompuan yg jadik mangsa ke-500 tuu. haahahah!

thanks lahh :D

Eddy Stone said...

katak takde tangan kot.. erk.. =P

yup..blog nie baru 4 hari buat.. hehe~

takpe pink pink pun stone suke.. aww awww..BHAHA~

ur welcome askarr pink~ :D

SitiZulaikha :) said...

eee... jgnlah aww awww.. geli pulak :p
hahahaa..

Eddy Stone said...

HAHAHA.. =]

shiema sufian said...

same same :DDDDD

Eddy Stone said...

@shiema :D:D:D:D:D

Dekcik said...

agak2 x ade kew soalan yg lagi mencabar..
cewah ayat berlagak..=p

Eddy Stone said...

@dekcik ehh, kire mencabar la tuh.. berpeluh2

pikir jawapan soalan tuh.. HAHA :D

TrigYy said...

betul ke baru 4 hari ni? btw, ko dah mcm femes kt SB tu.. hiihi


Moh setting blockquote korang

TrigYy said...

eh, kalau nak mudahkan blogger lain komen kat entri ko.. sila rujuk SINI

Eddy Stone said...

@trygy yup.. baru masuk 5 hari je
blog nih.. biase2 je.. thanx bro.. dah tukar setting tuh~ =]