♫ Penjejak 308 ♫

Friday, June 3, 2011

|^___^| + |-___-|

assalamualaikum & selamat petang readers~

tup tap tup tap hampir sebulan gua dah tak buat entri baru. bukan takde idea, bukan takde nafsu nak menaip, tapi gua super duper busy praktikal kal zoo negara. disebabkan itu, gua dah hilang skill taip menaip akibat terlalu banyak rembesan enzim malas dalam diri gua. hmmmm, bukan salah gua, salahkan tahi-tahi yang beraneka warna & tekstur yang gua kat kutip kat zoo. erk~ |@___@|

actually, petang nie emosi gua bercampur bubur.. eh, bercampur baur.. gua teruja sampai tahap cipan + gua teruja sampai nak bunuh tikus.. mesti korang =.='' <----- camnie kan? haha.. abaikan..

|^____^|<---- muka teruja tahap cipan sebab blog gua dah ade kereta rasmi.. lol~


PEUGEOT 308


|*______*| + |-_____-| + |0_____O| <----- muka teruja nak bunuh tikus sebab nie~

HAISHH..
takde tempat laen ke nak rogol orang.. depan rumah aku gak ko rembat pompuan tuh.. kalo aku tak tido awal malam tuh, dah lame aku lastik tingkap rumah ko.. tak pasal2 flet aku dah tercemar ngan bende2 nih.. adusss..

6 comments:

Alia Natasha said...

cari lah mood nak menaip tuhh !

Eddy Stone said...

@alia still mencari.. oh dimanakah engkau mood? lol~

acai5097@gmail.com said...

lawa kereta

Syazana Zainn said...

wah peugeot.

saye cuma mampu viva je..huhu

Alif Haris said...

beli evo r bro :) hehehe

aduyai ... nk merogol je kejenye .. selenger btul

Eddy Stone said...

@acai kete mainan je bro.. haha~

@schaze ok la tuh dah ade viva, saye ape pun takde.. hehe~ =]

@alif haha.. evo berjanggut la kalo nak angkat.. duet tarak bro~